Laurentius wonen logo

Laurentius is wettelijk verplicht om u toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken en u te informeren over het gebruik daarvan op de website.

Compliment of klacht

Alles wat we doen, leidt tot één doel: zorgen voor goede, betaalbare huurwoningen. Vooral voor mensen wiens inkomen te laag is om een woning te kunnen kopen of in de marktsector te huren.

Bent u tevreden?

Dat horen wij ook graag via het formulier 'vertel ons uw compliment'. Wij geven uw reactie door aan de medewerker, afdeling of de hele organisatie.

Bent u niet tevreden?

We doen onze uiterste best om onze taak zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. We horen graag hoe het beter kan.

Bent u ontevreden over onze dienstverlening of over het contact met één van onze collega’s? Geef uw klacht door via het formulier ‘vertel ons uw klacht’. Uw reactie is voor ons het signaal om de dienstverlening te verbeteren.

Wat mag u verwachten?

  1. Wij nemen contact met u op om uw klacht en de mogelijkheden te bespreken.
  2. Blijft u ontevreden? Dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke Stedelijke Geschillencommissie Breda via de website of per post:

Stedelijke Geschillencommissie Breda
P/a Secretariaat Wissenraet & Van Spaendonck
Postbus 4076, 5004 JB TILBURG

Ontevreden over huurprijs of woningstaat?

Wanneer u ontvreden bent over de huur of verhuur van een woonruimte, maar ook voor geschillen over huurprijzen, huurverhoging, staat van onderhoud, dan kunt u terecht bij de landelijke huurcommissie.

 

Reageer op deze pagina



In ons privacybeleid vindt u meer informatie over hoe we met uw persoonlijke gegevens omgaan.