Klanttevredenheid via Tevreden.nl

Laurentius is continu bezig met het verbeteren van de dienstverlening. We gaan voor tevreden bewoners en brengen de klanttevredenheid van enkele belangrijke processen graag in beeld. Daarom werken we samen met Tevreden.nl, een onafhankelijk platform voor klantenreviews.

Wellicht dat u na een uitgevoerd reparatieverzoek, na het tekenen van een nieuw huurcontract of bij vertrek uit uw woning wordt benaderd door Tevreden.nl. Zij vragen u via e-mail een enquête in te vullen. Met de resultaten van de ingevulde enquête kunnen we de dienstverlening naar onze bewoners verbeteren.

Bent u na een uitgevoerde reparatie niet door Tevreden.nl benaderd? Dan hebben wij wellicht uw e-mailadres niet. Laat ons weten wat uw e-mailadres is via tel. nr. 076 56 44 644 of via uw huurderportaal op mijn.laurentiuswonen.nl.

Aedes, de branchevereniging voor woningcorporaties
De resultaten van de onderzoeken vormen samen de benodigde input voor de Aedes benchmark ‘huurdersoordeel’. In deze benchmark worden belangrijke prestaties van corporaties onderling vergelijkbaar gemaakt. Meer informatie over Aedes vindt u hier. 

Terug naar overzicht

Vertalen / Translate