Direct naar inhoud
warning

Ons kantoor is open op werkdagen van 08.30 tot 17.00. Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 15.00 op 076 5 644 644. Via WhatsApp, chat of mail kun je ons bereiken tussen 08.30 en 16.30 uur. Voor spoedreparaties kun je altijd ons algemene nummer bellen. Ook tijdens feestdagen en buiten openingstijden krijg je een medewerker aan de lijn.

Uw huur betalen

Uw huur betaalt u vóór of op de eerste dag van de maand via één van de volgende betalingsmethoden:

Automatische incasso

Betaalt u bij voorkeur uw huur via automatische incasso? Vul dan deze machtiging in. Stuur het formulier ondertekend naar ons terug.

  • Wanneer komt het u uit? Kies tussen de 20ste, 25ste, 28ste of de 1e van de maand om uw huur te betalen
  • Wijzigt uw huur? Dan passen wij het bedrag voor u aan. U hoeft zelf niets te doen. Van tevoren ontvangt u altijd een brief daarover.
  • En ontvangen wij de getekende machtiging vóór de 14e van de maand? Dan nemen wij die nog mee in de automatische incasso voor de volgende maand.
  • Wilt u de automatische incasso stopzetten? Dit regelt u eenvoudig via het intrekken automatische machtigingformulier

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via (076) 5 644 644 of incasso@laurentiuswonen.nl. Wij helpen u graag.

Elektronische afschrijving 

U regelt zelf via internetbankieren de betaling van uw huur. Geef in de omschrijving aan voor welke maand en voor welk adres u de huur betaalt. 

Pinbetaling 

Op ons kantoor betaalt u de huur via pin. Wij accepteren uit veiligheidsoverwegingen geen contante betalingen.

Voorkom huurachterstand

Het kan iedereen overkomen dat u (tijdelijk) in financiële problemen raakt. Maar een huurachterstand kan snel te groot worden. Mocht het u een keer overkomen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 076-5 644 644 of via incasso@laurentiuswonen.nl. In een vroeg stadium vinden we vaak snel een oplossing door bijvoorbeeld een betalingsregeling te treffen. Ga naar 'betalingsregeling' voor meer informatie.