Onze organisatie

We staan voor u klaar

Als maatschappelijke onderneming is onze kerntaak volkshuisvesting. Die taak vervullen we op een klantgerichte, bedrijfsmatige en professionele manier samen met onze huurders en organisaties waar wij mee samenwerken. De inkomsten en uitgaven moeten in evenwicht zijn. Daarom maken we per wooncomplex na overleg met onze huurders de afweging tussen wat financieel mogelijk is en wat als woningcorporatie noodzakelijk is om te doen.

Onze bedrijfsstructuur

De spil van onze organisatie is het Klant Contact Centrum (KCC). Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor huurders, woningzoekenden en relaties. Daarnaast hebben we vier wijkteams. In elk team zit een wijkconsulent, verhuurmakelaar en een opzichter. Samen met het KCC staan zij klaar voor alle vragen van huurders en woningzoekenden. Denk aan vragen over onderhoud, een nieuwe woning, overlast, leefbaarheid en huurbetalingen.

In totaal hebben we drie afdelingen, met elk een manager. Twee afdelingen zorgen voor de financiële en volkshuisvestelijke sturing van de organisatie: de afdeling Bedrijfsvoering en de afdeling Wonen. De afdeling Staf ondersteunt beide afdelingen en de directeur-bestuurder. De leiding van Laurentius is in handen van de directeur-bestuurder.

 

 

Vertalen / Translate