Direct naar inhoud

Weet waar u aan toe bent

Wij vinden het belangrijk dat u als bewoner tevreden bent. Daar werken wij continu aan, zowel zichtbaar als op de achtergrond. We stelden met elkaar klantbeloften op. Zodat u weer waar u aan toe bent en wat u van ons kunt verwachten. We monitoren continu, verbeteren onze dienstverlening en gaan na of u naar verwachting wordt geholpen. Wel zo makkelijk, toch?

 

Tijdens openingstijden van ons kantoor kunt u het volgende van onze klantenservice verwachten: 

 

  • Telefonisch is de gemiddelde wachttijd 1 minuut
  • Tijdens die wachttijd kunt u ervoor kiezen dat wij u terugbellen. U wordt dan op dezelfde werkdag teruggebeld
  • Mailt u met onze klantenservice en kunnen wij u meteen antwoord geven? Dan doen we dat nog dezelfde werkdag
  • Moeten we nog iets uitzoeken? Dan krijgt u van ons een ontvangstbevestiging en een reactie wanneer wij inhoudelijk op uw vraag reageren
  • Stuurt u ons een WhatsApp- of chatbericht via de website? Dan heeft u binnen 30 minuten contact met één van onze medewerkers. Houd er rekening mee dat wij geen privacygevoelige informatie via WhatsApp of chatbericht met u delen.

Verschillende onderwerpen, verschillende reactietermijnen

Soms moeten wij dingen uitzoeken om uw vraag goed te beantwoorden. Dan duurt het langer voor u antwoord krijgt. Hier vindt u een overzicht van wanneer u uiterlijk een reactie van ons ontvangt. 

U heeft, naast de telefoon, ook de keuze om via andere kanalen door ons geholpen te worden.