Uw huur betalen
Uw huur betaalt u vóór of op de eerste dag van de maand via één van de volgende betalingsmethoden:
Automatische incasso
Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 076 56 44 644 om uw huur automatisch te betalen.
- Wanneer komt het u uit? Kies tussen de 20ste, 25ste, 28ste of de 1e van de maand en geef dit door via tel. nr. 076 56 44 644
- Wijzigt de huur? Wij passen het bedrag voor u aan. U hoeft zelf niets te doen.
- Wilt u de automatische incasso stopzetten? Dit regelt u eenvoudig via het intrekken automatische machtigingformulier.
Elektronische afschrijving
U regelt zelf via internetbankieren de betaling van uw huur. Geef in de omschrijving aan voor welke maand en voor welk adres u de huur betaalt.
Pinbetaling
Op ons kantoor betaalt u de huur via pin. Wij accepteren uit veiligheidsoverwegingen geen contante betalingen.
Voorkom huurachterstand
Het kan iedereen overkomen dat u (tijdelijk) in financiële problemen raakt. Maar een huurachterstand kan snel te groot worden. Mocht het u een keer overkomen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 076-5 644 644 of via incasso@laurentiuswonen.nl. In een vroeg stadium vinden we vaak snel een oplossing door bijvoorbeeld een betalingsregeling te treffen. Ga naar 'betalingsregeling' voor meer informatie.
Reageer op deze pagina