Uw huur betalen

Uw huur betaalt u vóór of op de eerste dag van de maand via één van de volgende betalingsmethoden:

Automatische incasso

Regel via uw klantportaal om uw huur automatisch te betalen.

  • Wanneer komt het u uit? Kies tussen de 20ste, 25ste, 28ste of de 1e van de maand en geef dit door via tel. nr. 076 56 44 644
  • Wijzigt de huur? Wij passen het bedrag voor u aan. U hoeft zelf niets te doen. 
  • Wilt u de automatische incasso stopzetten? Dit regelt u eenvoudig via het intrekken automatische machtigingformulier

Elektronische afschrijving 

U regelt zelf via interbankieren de betaling van uw huur. Geef in de omschrijving aan voor welke maand en voor welk adres u de huur betaalt. 

Pinbetaling 

Op ons kantoor betaalt u de huur via pin. Wij accepteren uit veiligheidsoverwegingen geen contante betalingen.

Voorkom huurachterstand

Het kan iedereen overkomen dat u (tijdelijk) in financiële problemen raakt. Maar een huurachterstand kan snel te groot worden. Mocht het u een keer overkomen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer 076-5 644 644 of via incasso@laurentiuswonen.nl. In een vroeg stadium vinden we vaak snel een oplossing door bijvoorbeeld een betalingsregeling te treffen. Ga naar 'betalingsregeling' voor meer informatie.

Reageer op deze pagina



In ons privacybeleid vindt u meer informatie over hoe we met uw persoonlijke gegevens omgaan. Indien u niet akkoord gaat, kunnen wij uw verzoek helaas niet in behandeling nemen.