Direct naar inhoud
warning

Ons kantoor is open op werkdagen van 08.30 tot 17.00. Telefonisch zijn wij bereikbaar van 08.30 tot 15.00 op 076 5 644 644. Via WhatsApp, chat of mail kun je ons bereiken tussen 08.30 en 16.30 uur. Voor spoedreparaties kun je altijd ons algemene nummer bellen. Ook tijdens feestdagen en buiten openingstijden krijg je een medewerker aan de lijn.

Weet waar u aan toe bent

Wij vinden het belangrijk dat u als bewoner tevreden bent. Daar werken wij continu aan, zowel zichtbaar als op de achtergrond. We stelden met elkaar klantbeloften op. Zodat u weer waar u aan toe bent en wat u van ons kunt verwachten. We monitoren continu, verbeteren onze dienstverlening en gaan na of u naar verwachting wordt geholpen. Wel zo makkelijk, toch?

 

Tijdens openingstijden van ons kantoor kunt u het volgende van onze klantenservice verwachten: 

 

  • Telefonisch is de gemiddelde wachttijd 1 minuut
  • Tijdens die wachttijd kunt u ervoor kiezen dat wij u terugbellen. U wordt dan op dezelfde werkdag teruggebeld
  • Mailt u met onze klantenservice en kunnen wij u meteen antwoord geven? Dan doen we dat nog dezelfde werkdag
  • Moeten we nog iets uitzoeken? Dan krijgt u van ons een ontvangstbevestiging en een reactie wanneer wij inhoudelijk op uw vraag reageren
  • Stuurt u ons een WhatsApp- of chatbericht via de website? Dan heeft u binnen 30 minuten contact met één van onze medewerkers. Houd er rekening mee dat wij geen privacygevoelige informatie via WhatsApp of chatbericht met u delen.

Verschillende onderwerpen, verschillende reactietermijnen

Soms moeten wij dingen uitzoeken om uw vraag goed te beantwoorden. Dan duurt het langer voor u antwoord krijgt. Hier vindt u een overzicht van wanneer u uiterlijk een reactie van ons ontvangt. 

U heeft, naast de telefoon, ook de keuze om via andere kanalen door ons geholpen te worden.